ZANIMLJIVOSTI: Svašta nešta… (kad dodješ prvi puta u dvoranu nemaš pojma što te čeka, a sve ti djeluje odlično).

ISKUSTVA: E sad, tu možemo razgovarati. Nakon par prvih treninga jedino iskustvo koje imate je BOL i još malo BOLI. Šta kasnije? E o tome malo dalje u tekstu.

NAPREDAK: Savršen. Hoćete se udebljati, smršaviti, trčati više, skakati višlje, dizati jače, tehnički se usavrštiti. Jednom riječi – HOĆETE, a vjerujte mi i MOŽETE.

TRENER: Visok oko 1.80 m, težak (nemam pojma, brate sav je u mišićima), pričljiv (je kad ti treba dati trening, poslije kojega TI više ne pričaš – hahahah, šala mala).

ZAKJLUČAK: Doći ćete na sljedeći trening, žaliti se kako sve boli, nasmijati se i nastaviti biti još bolji.

Malo ozbiljnosti dalje u tekstu. Dvorana savršeno opremljena i nudi vam mnoštvo novih opcija da se osjećate ugodno od prvog treninga. Čiste svlačionice, tuševi, wc, trening arena – uz dovoljno prostora i trening pomagala za veći broj ljudi. DOĐITE I PROBAJTE BAR NA JEDAN TRENING.

Što mi svi želimo i čemu se nadamo, nekad nerealno i u što kraćem periodu?! Napredak. Možemo razgovarati o napretku u dvorani i ispred dvorane, a mogu vam ja nešto i napisati ovdje. Nije uopće bitno koju vrstu treninga izaberete, bitno je da znate da je trener tu konstantno i da će vas poslušati i pomoći na najbolji mogući i stručni način. Kada ne možete čučnuti kako treba, a sada to radite i sa šipkom i utezima na leđima, kada ne možeš napraviti niti jedan sklek, a sada gledaš cure kako rade po 10 – 20 muških sklekova, kada su ti trbušnjaci postali toliko lagani da ih iskorištavaš kao odmor tijekom treninga, kada počneš dolaziti na trening 20 minuta ranije da bi malo još sam radio zgibove ili sa utezima vježbao ruke (muški naravno – malo bice i trice), e onda mislim da smo svjesni toga da jednostavno tvoj napredak je savršen, psihički i fizički. Nitko te ne treba podsjećati na trening, nitko te ne treba tjerati da se pokreneš, napravit ćeš to sam.

Jel boli? DA. Mogli bi lagati i reći prelagano je. NIJE i NE TREBA BITI. Želiš se malo pokrenuti i želiš dati sve od sebe i želiš izgledati i osjećati se bolje, pa onda treba malo i boli istrpiti. Prvih par treninga, upale svega i onoga što ne znaš da se može upaliti i onoga što nisi znao niti da imaš. Uglavnom, nakon toga krećeš se u svemu prema gore, mozak ti radi 100 na sat, jer je biti tehnički ispravan važnije nego podići veću kilažu, kad jednom svladaš tehnikalije sve ostalo ide svojim tokom.

Trener – Tomislav Didović, trenerica – Ivana Hrkač….nepotkupljivi…nažalost.Uvijek će vas dočekati i dobro raspoloženi i spremni za razgovor i pomoć. Njihova stručnost je neupitna. Većinu treninga vodi Tomi – gazda – El hefe – Patron ili jednostavno Tomica. Iznimna stručnost i znanje i što je još bolje zna to prenijeti i na druge. Naučiti će vas svemu što i on sam zna, a to je vjerujte jako puno, nakon dvoje godine treninga još se pitam odakle više izvlačiš. Svaki, ali svaki trening je drugačiji i ono što nam je bitno – dinamičan i zanimljiv.

Zanimljivosti sam ostavio za kraj: Spartan Race – Tirol, Spartan Race – Beč, Ravna gora – utrka preprekama, lokalne humanitarne i natjecateljske utrke. S kim? S ekipom s kojom trenirate…trenirate jedno vrijeme skupa…krenete se družiti…pa neki rođednan, pa neka zabavica, pa čak i neka ljubavna priča padne, uz zdrave obroke (lovački gulaš, plate nekakve mesnate, kolač ili torta ili muffin ili kiflica – da se počastite nakon preteških treninga). Rođendani, rođenja djece, vjenčanja, zaruke se slave obavezno – nema preskakanja i isprika kao „bila je nedjelja“ ili „nisam stigao“. Tko vas vodi na sve to? Pa trener, a ko će drugi, pa neću vas ja valjda voditi…ahahaahha…Pozdravček i do sljedećeg izvješća.

Igor Svesamimišići

Prijavnica #odabirtreninga

  • :
    Upišite željeni termin održavanja treninga

related posts

Autor

PowerBody 15/12/2017

Sve objave