Dan: 1. travnja 2017.

Power Body - upis novih članova

U nastavaku opisa možete provjeriti koji Vam program odgovora. Svakako nas posjetite i uz preporuku trenera odlučite koji program najbolje odgovara Vašim potrebama i mogućnostima.

PRIJAVNI OBRAZAC

KETTLEBELL TRENING

Kettlebell trening se bazira na vježbama s kettlebellom (girja), vlastitim tijelom i suspenzijskim trenažerima (TRX, karike). Naučit ćemo vas svaku vježbu sa kettlebellom i vjerujte nam nakon što sve naučite čeka vas prava zabava.

Kettlebell je rekvizit koji će vam dati ”all day strength” tj. sve ono što vam treba kao rekreativcu. Snagu, kondiciju, bolje držanje te lijepo oblikovano tijelo. Trening s kettlebellom je specifičan jer skoro u svakoj vježbi aktivira više od 80% svih mišića u tijelu s naglaskom na stražnji kinetički lanac tj. vaše gluteuse (dupe), mišiće stražnje strane natkoljenice (zadnja loža), mišiće leđa, trupa. I iz tog razloga jako je dobar za sve one koji najviše vremena provode sjedeći jer možemo reći da pobija sve loše posljedice sjedenja.
Kettlebell trening je odličan za sve koji tek kreću s vježbanjem jer ćete naučiti sve što trebate kako bi se kasnije, ako budete željeli, mogli prebaciti u bilo koju drugu grupu. No, nije rezerviran samo za početnike, za rekreativce s dugim stažem treniranja je također izazovan, sve ovisi o našem planiranju i programiranju trening. Dovoljan vam je dokaz to što se svaki profesionalni borac priprema s kettlebellom. Snaga i kondicija su spojeni u kettlebellu.

PREDNOSTI KETTLEBELLA
• “All day strength”, tj. sve ono što vam treba kao rekreativcu
• Snagu, kondiciju, bolje držanje te lijepo oblikovano tijelo
• skoro u svakoj vježbi aktivira više od 80% svih mišića u tijelu

CONDITIONING TRENING

Conditioning je program koji se bazira na metodama za razvoj aerobnih i anaerobnih sposobnosti ( vašoj kondicijskoj sposobnosti ) te mišićnoj izdržljivosti, a zbog načina provođenja treninga dolazi do gubitka masnog tkiva brže nego kod ostalih programa.

Trenažeri koji se koriste: kettlebelli, bučice, različite lopte, veslački ergometar, bicikl ergometar, battle rope-ovi, sled-ovi, vlastito tijelo… Vježbe koje se izvode su informacijski i tehnički nezahtjevne kako bi mogli sa velikom sigurnošću provesti svaki trening.

CONDITIONING je pogodan kako za početnike, tako i za rekreativce sa iskustvom treniranja.

Kao i ostali programi, ”CONDITIONING” ima svoju adaptacijsku fazu u kojoj ćemo vas naučiti kako pravilno izvesti svaku vježbu, također adaptacijska faza služi da pripremi vaše tijelo za opterećenja koja ćete kasnije svladavati. Kako vi budete napredovali tako će treninzi biti zahtjevniji.

UKRATKO: ako želite doći u zavidnu kondiciju i pri tome izgubiti masne naslage, ovo je program za vas.

ZEČEVI – TRENING

Program se bazira na metodama powerliftinga, weightliftinga, pliometrijskog treninga, treninga brzine i agilonsti te treninga izdržljivosti. Odnosno, sve više popularnog „CROSS“ treninga.
Trenažeri koji se koriste uključuju: šipke, kettlebelle, bučice, power sled-ove, gume, battle rope, medicinke, vlastito tijelo, veslačke ergometre, bicikl ergometre i dr.

Vježbe koje se izvode: čučnjevi (vlastito tijelo, kettlebell, bučica, šipka), mrtvo dizanje (kettlebell, bučica, šipka), potisci – potisak s klupe/stojeći potisak (kettlebell, bučica, šipka) kao i njihove varijacije. Tu su i elementi olimpijskog dizanja kao što su nabačaj (šipka, bučica, kettlebell), izbačaj (šipka, bučica, kettlebell), trzaj (šipka, bučica, kettlebell), različita nošenja, bacanja, vučenja, guranja i prevrtanja te pliometrijske vježbe kao što su poskoci, skokovi, naskoci, saskoci…

Program se bazira na razvoju jakosti i kondicijskih sposobnosti.
U zečevima se radi SVE (snaga, brzina, kondicija, stabilnost, izdržljivost) jer je cilj razvoj svake od fitness komponenti. Bit ćete jači, brži, izdržljiviji te atletski građeni.

Program je pogodan za sve koji imaju iskustva sa treningom, ali ako i nemate previše iskustva, treninge ćemo prilagoditi vašim trenutnim mogućnostima dok ne budete spremni priključiti se grupi u potpunosti.

MEDVJEDI TRENING

Program se bazira na metodama powerliftinga, strongmana i bodybuildinga. Trenažeri koji se koriste uključuju: šipke, kettlebelle, bučice, power sled-ove, gume, battle rope, medicinke, vlastito tijelo.

Vježbe koje se izvode: čučnjevi (vlastito tijelo, kettlebell, bučica, šipka), mrtvo dizanje (kettlebell, bučica, šipka), potisci – potisak s klupe/stojeći potisak (kettlebell, bučica, šipka) kao i njihove varijacije, nošenja, bacanja, vučenja, guranja, prevrtanja te izolacijske vježbe za pojedine dijelove tijela koji će biti odrađeni bodybuilding metodom treninga.

Program se bazira na razvoju jakosti, snage i mišićne izdržljivosti. Ovo je program za sve koji žele biti jači, snažniji te povećati svoju mišićnu masu. No, nemojte se zavarati, i u ovom programu ćete gubiti masno tkivo.

Program je pogodan za sve koji imaju iskustva sa treningom, no ako i nemate previše iskustva, treninge ćemo prilagoditi vašim trenutnim mogućnostima dok ne budete spremni priključiti se grupi u potpunosti.