Preloader
L2 program

L2 (Level 2) program

Zamjena za dosadašnje programe: Kettlebell i Conditioning.

Power Body L2, ili Level 2, program je namjenjen svima onima koji su završili naš L1 program te također za sve ostale koji nam se odluče pridružiti, a imaju osnovno znanje o pravilnoj izvedbi vježbi kao što su: čučanj, mrtvo dizanje, sklek, potisak te vježbi karakterističnih za kettlebell poput swinga i dr.

L2 je kontinuirani program, što znači da ovo može biti vaš odabir na kojem ćete se zadržati dokle god trenirate kod nas. Programiranje je podijeljeno u cikluse od 3 mjeseca koji će osigurati vaš maksimalan napredak na svim poljima fitnessa.

Intenzitet i volumen rada L2 programa konstantno je između 60% i 70%, a tehnička zahtjevnost programa zaustavlja se na osnovnim vježbama sa šipkom. Točnije, od vježbi sa šipkom jedino ćemo raditi mrtvo dizanje. Sve ostale vježbe sa šipkom namjenjene su za L3 program.

Osnovna razlika između L2 i L3 programa biti će u odabiru vježbi koje će se koristiti pri treningu, ali i dodatnom radu koji će biti zastupljen na L3 programu. To bi značilo da će volumen rada u L3 programu biti veći za oko 30% do 40%.

Što program uključuje?

  • Kontinuirano izvođenje programa.
  • Trening podijeljen u cikluse od 3 mjeseca.
  • Intenzitet rada između 60% i 70%.
  • Izvođenje vježbi koristeći se osnovnim rekvizitima, šipkom samo pri mrtvom dizanju, te vlastitom težinom.

Želiš nas nešto pitati?

Slobodno nas nazovi ili nam pošalji poruku, rado ćemo ti pomoći.