Preloader
3D booty

3D Booty

Kome je namjenjen program?

Svima onima koji znaju osnove treninga, žele poraditi na svojoj guzi i otopiti masne naslage.

Naglasak 3D Booty programa stavljen je, kako je rečeno, na razvoju mišića guze, topljenju masnih naslaga te jačanju trupa.

Kako to radimo?

Program će biti fokusiran na vježbe hipertrofije kako bi se postigao maksimalan rast i razvoj gluteusa te na intervalne treninge visokog intenziteta s ciljem topljenja masnih naslaga i dodatnim naglaskom na jačanje trupa.

Što koristimo na treningu?

  • Kettlebell
  • Bučice
  • Šipke
  • Gume s otporom
  • Kutije
  • Lopte
  • Elastične trake
  • Ergometre
  • Vlastito tijelo

Koje vježbe koristimo?

  • Kompleksne višezglobne vježbe ( varijacije čučnjeva sa šipkom, bučicama, kettlebellom )
  • Varijacije mrtvog dizanja ( kettlebell, šipka )
  • Swingovi
  • Iskoraci
  • Hip thrusteri
  • Izolacijske vježbe s elastičnim trakama

Filozofija iza programa

U zadnje vrijeme, sve više se naglasak stavlja na trening gluteusa, odnosno guze. Osim što je dobro utrenirana i snažna guza lijep estetski dotatak na vašem tijelu, snažna guza će vam uvelike pomoći u sveopćoj izvedbi vašeg treninga i utjecati će na pravilnu izvedbu mnogih drugih vježbi. Jak gluteus može vam također pomoći i kod bolova u lumbalnom dijelu kralježnice ili bolova u koljenima.

Kako bi znali kako efikasno i najpotpunije trenirati gluteuse, moramo znati o čemu točno pričamo kada kažemo gluteusi i koje funkcije taj mišić radi. Kada pričamo o gluteusima, govorimo o tri mišića: gluteus maximus, gluteus medius i gluteus minimus. Primarne funkcije ovih mišića važne su kako bi znali kako najbolje napraviti trening gluteusa koji će obuhvatiti sve ove mišiće, a to je upravo pristup koji dobar trening za guzu mora imati.

Gluteus maximus, najveći mišić guze koji najvise određuje izgled naše guze, ima tri funkcije u zglobu kuka: ekstenzija, abdukcija i vanjska rotacije natkoljenice. Gluteus medius i gluteus minimus kao svoju primarnu funkciju takoder imaju abdukciju i vanjsku rotaciju natkoljenice u kuku.

Dobar trening gluteusa mora uključivati vježbe koje će pokrivati sve tri funkcije gluteusa, kako bi rezultati treninga bili što bolji, odnosno vaši gluteusi što jači.

U klasičnim treninzima oslanjamo se na osnovne i najbitnije vježbe za stražnjicu, kao što su čučnjevi, iskoraci i mrtva dizanja. Iako su te vježbe osnova svakog dobrog treninga, one uključuju samo jednu funkciju gluteusa, a to je ekstenzija u kuku, čime se ponekad zanemaruju druge dvije funkcije gluteusa: abdukcija i vanjska rotacija. One će također pozitivno utjecati na razvoj vaše guze, ali vam pomoći i kod održavanja zdravlja koljena prilikom vježbanja. Optimalan trening za guzu mora sadržavati vježbe koje će uključivati sve tri funkcije, a mi smo se za to pobrinuli!

Želiš nas nešto pitati?

Slobodno nas nazovi ili nam pošalji poruku, rado ćemo ti pomoći.